1402-01-16 08:28
637
0
84325
فضای حقیقی و مجازی به تسخیر «شهید مهقانی» درآمد؛

ادای احترام تمام‌قد مردم گلستان به مسافری از بهشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به قدرشناسی باشکوه مردم از پیکر پاک شهید مقداد مهقانی گفت: مردم تمام‌قد به مقام والای شهید ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با تبریک و تسلیت شهادت شهید مقداد مهقانی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: بلبلی از بوستان عاشقان اهل‌بیت (ع) از استان گلستان آسمانی شد و جام وصل سرکشید، این شهید جوان اهل علی‌آبادکتول شهرستان فاضل‌آباد، روستای جعفرآباد بود و در جوانی به مقام بزرگ شهادت رسید.

وی افزود: این شهید عزیز سالها در هیئت زیست و بزرگ شد و عاشقانه زندگی کرد؛ او پیمان عشق با سیدالشهدا علیه‌السلام بست و در نهایت به خیل عظیم شهدا ملحق شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تصریح اینکه فضای حقیقی و مجازی به تسخیر «شهید مهقانی» درآمد، ابراز کرد: گلستان در ماه مهمانی خدا به بوی معطر شهدا جلوه‌ای دیگر گرفته است، باید از روح بلند این شهید استمداد کنیم که دست همه ما را بگیرد و شفیع همه ما در دنیا و عقبا باشد.

گرزین بیان کرد: مردم مومن و همیشه در صحنه بار دیگر ثابت می‌کنند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا ایستاده‌اند و با تجدید عهد و پیمان با خون مطهر شهدا و تشییع پیکر این شهید عهدی دوباره تازه می‌کنند، حضور چشمگیر مردم در آئین تشییع شهید پیام‌های بزرگی دارد.

وی با بیان اینکه مردم گلستان امروز هم یک تشییع تماشایی و باشکوه را از این مسافر بهشتی خواهند داشت تا در تاریخ استان ماندگار شود، گفت: مردم با این حضور پررنگ خود در آستانه شبهای قدر، بهترین مقدرات و در راس آن ظهور حضرت حجت (عج) را از خدای مهربان طلب کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.